Ексклюзивна презентація нових колекцій двох українських брендів — Morandi & Verdoni

Morandi і Verdoni
Напередодні Ukrainian Fashion Week в історичному центрі столиці, в шоурумі Morandi, відбулася ексклюзивна презентація нових колекцій від українських преміальних брендів Morandi та Verdoni.

Morandi, бренд Алли Коваленко, презентував колекцію Basic Line SS25. Лаконічні силуети, ідеальний крій та бездоганна якість – головні принципи цієї лінії. Вона створена для жінок, які цінують вишукану простоту та позачасовий стиль. Усі речі виготовлені з натуральних преміальних тканин, що гарантують комфорт і довговічність.

Morandi, бренд Алли Коваленко

Про концепцію базового гардероба та його важливість розповіла Ірена Вінцюк, персональна та раціональна стилістка. Вона наголосила, що грамотно підібрані базові речі спрощують життя сучасної жінки, дозволяючи їй легко створювати елегантні, гармонійні образи на будь-який випадок.

Ірен Вінцюк

Ірена Вінцюк

Читайте також
MONATIK зібрав увесь шоубіз на ексклюзивному закритому концерті
MONATIK зібрав увесь шоубіз на ексклюзивному закритому концерті
Соломія Вітвіцька вдруге виходить заміж
Соломія Вітвіцька вдруге виходить заміж

Під час заходу Марина Гайович, засновниця Verdoni, представила колекцію вечірніх аксесуарів Patrizia Eterna Resort 2025, що виходить під слоганом «Елегантність, що триває вічно». Колекція демонструє позачасову витонченість аксесуарів, які залишаються актуальними незалежно від швидкоплинних трендів.

Ольга Женевська та Марина Гайович

Ольга Женевська та Марина Гайович

На презентації була присутня подруга та амбасадор бренду — українська співачка Міла Нітіч. Вона поділилася своєю прихильністю до бренду, відзначивши особливий стиль та настрій аксесуарів Verdoni й важливість сумок у створенні завершеного образу.

Міла Нітіч

Міла Нітіч

Читайте також
Елітна колаборація: Орландо Блум знявся в рекламі годинника за 400 тис. грн
Елітна колаборація: Орландо Блум знявся в рекламі годинника за 400 тис. грн
«Галицька діва» Андрій Черепущак розповів про найкраще романтичне побачення: «Ніколи не забуду»
«Галицька діва» Андрій Черепущак розповів про найкраще романтичне побачення: «Ніколи не забуду»

У фіналі заходу гості долучилися до інтерактивного квесту у пошуках срібної прикраси з геральдичною літерою V — символу бренду.

Подія об’єднала стилістів, дизайнерів і fashion-експертів, вкотре підтвердивши, що українська мода — це стиль, емоції та мистецтво.

Кирило Савченко і В'ячеслав Соломка

Анна Луценко, Лала Цукерман і Марина Гайович

Дар'я Руденко

Читайте також
Презентація нового українського бренду сумок та аксесуарів Verdoni
Презентація нового українського бренду сумок та аксесуарів Verdoni
Бренд MORANDI відкрив перший шоурум у Києві
Бренд MORANDI відкрив перший шоурум у Києві

OMELIA
Попередній матеріал
OMELIA на Ukrainian Fashion Week: загадковий перформанс і новий рівень апсайклінгу
Medik8 презентував новинку
Наступний матеріал
Medik8 презентував новинку: що варто знати про сироватку, яка розгладжує зморшки
Новини партнерів