Харизматичний Леґолас з «Володар перснів» і Вілл Тернер з «Піратів Карибського моря» цього разу приміряв образ магнетичного красеня з годинником Chronograph 1 вартістю майже 10 тисяч доларів, натхненним приладовою панеллю автомобіля Porsche 911, у новій іміджевій кампанії бренду. Актор також представив сім моделей інноваційних сонцезахисних окулярів та окулярів для зору.
Скриншот із сайту shop.porsche.com
«Із першої розмови я був у захваті від ідеї партнерства. Я одразу відчув, що ми з командою Porsche Design поділяємо спільну пристрасть до чудового дизайну та схожий спосіб мислення. Бренд має унікальний спосіб втілювати неповторний дизайн та позачасову елегантність ікон, як-от Porsche 911, у стильних речах. Це поєднання естетики, натхненної спорткарами, унікальної спадщини та ексклюзивного стилю життя справді захоплює мене», — зазначає Блум.
Годинники бренду виготовляються вручну на мануфактурі Porsche у Золотурні (Швейцарія).
Porsche Design було створено у 1972 році з метою вивести принципи Porsche за межі автомобільного світу. Він позиціонується як ексклюзивний бренд стилю життя.
Нагадаємо, нещодавно ексдружина Орландо Блума Міранда Керр розкрила свої 11 секретів молодості.
Фото: пресслужба