Що насправді робить контент сильним: поради від контент-мейкера

контент-мейкер Лоліта
У добу, коли нові професії з’являються швидше, ніж оновлюється стрічка Instagram, контент-мейкер став однією з найнеобхідніших фігур сучасного бренду.

Лоліта — одна з тих, хто формує впізнаваність та атмосферу брендів не гучними слоганами, а сенсами, що чіпляють.

«Контент — це не просто красиві фото й тексти. Це стратегія, емоція, мікродеталі, які створюють цілісну картину», — каже експертка.

І справді: сьогодні контент — це історія, яку відчувають серцем. Саме тому робота контент-мейкера — не про випадкові кадри, а про тонку роботу з настроєм, характером і атмосферою бренду. Лоліта каже, що іноді ключову роль відіграє одна деталь:

  • візуальний акцент
  • правильна тональність
  • історія, яка передає унікальність

контент-мейкер Лоліта

«Навчіться бачити за брендом людину», — радить вона початківцям, адже справжній контент — це про емоцію. І якщо ця емоція чесна, відверта й жива, то здатна змінювати не лише бізнес, а й світ навколо.

Експертка переконана: хороший контент — це коли ти не просто дивишся, а відчуваєш. Відчуваєш атмосферу, стан, людину за брендом. Саме це і робить її підхід таким сильним та резонансним.

Її філософія проста й дуже сучасна: контент повинен жити, дихати і викликати емоцію, тоді він перестає бути просто картинкою і стає історією.

контент-мейкер Лоліта

Читайте також
5 універсальних речей для стильної фотосесії
5 універсальних речей для стильної фотосесії
«Я не боюся відкриватися»: Макс Барських — про вразливість і головну мрію в 2026 році
«Я не боюся відкриватися»: Макс Барських — про вразливість і головну мрію в 2026 році

Юрій Вихованець і Fiїnka
Попередній матеріал
Відомий актор розповів про шлюб із Fiїnka та неймовірне освідчення
Новини партнерів