«Не п’яна – закохана»: ексклюзивні подробиці зі зйомок кліпу Alena Omargalieva

Альона Омаргалієва
Українська співачка Alena Omargalieva ексклюзивно для Viva! розповіла про найцікавіші моменти зі зйомок свого нового відеокліпу на хіт «Не п’яна – закохана», який потрапив у світовий чарт Shazam.

Трек «Не п’яна – закохана» став одним із найрезонансніших українських релізів цієї осені: за перші дні він зібрав понад півтора мільйона переглядів, а менш ніж за добу очолив Apple Music і YouTube Music Charts України, встановивши новий рекорд у кар’єрі співачки.

Події у кліпі розгортаються в київському барі, занурюючи глядача у світ великого міста, що живе ритмом вогнів, музики й почуттів. Кожен рух, погляд і навіть деталі одягу – від пір’я на сукні до трансформер-спідниці – створюють історію. Співачка поділилась з нами ексклюзивними подробицями, які не потрапили у кадр.

«"Не п’яна – закохана" стала найрезонанснішою прем’єрою і рекордною для мене. Я вірила в неї, бо вона про справжні емоції. Але те, що сталося – це вже історія, яку ми пишемо разом, – розповіла Альона Омаргалієва. – Пісня стала №1 в Україні на Apple Music, YouTube, iTunes, Shazam і Deezer та потрапила до світового чарту Shazam. На момент публікації вона знаходиться на 112 сходинці. Сьогодні трек у чартах 13 країн – і це ще не всі, бо кожного дня додаються нові. Пісня вже підкорює чарти у Польщі, Чехії, Естонії, Ірландії, Німеччині, Сполучених Штатах, Молдові, Іспанії, Болгарії.

Коли бачиш українськомовний трек серед світових позицій – це щось неймовірне. Я читаю кожен коментар, переглядаю кожне відео – і відчуваю, як любов, з якою ви слухаєте цю пісню, повертається до мене у сто разів більшою хвилею. Я хотіла передати стан легкості, тепла і закоханості, який слова не завжди можуть описати. І тепер бачу, що ви його відчули. Дякую кожному з вас – це наша спільна перемога, і я впевнена, що це тільки початок».

Альона Омаргалієва

  • Бар, де знімали відео

Кліп знімали цілий день у київському барі Le Cosmopolit у центрі столиці. Це місце ніби створене для відеокліпу: інтер’єр дихає розкішшю минулого століття, де ар-нуво оживає у деталях. Темне дерево, блиск скла, витончені вітражі, м’які лінії та напівтіні — усе працює на атмосферу, яка огортає з перших секунд. Назва бару натякає, що тут гість з будь-якого куточка світу може почуватися вдома. Саме таке відчуття свободи і стало важливою частиною естетики кліпу.

Альона Омаргалієва

  • Доленосний ранковий дзвінок

У ролі бармена в кліпі з’являється актор Юрій Ткач. Він згадує, що пропозиція знятися надійшла у найнесподіваніший момент: «Я стояв, робив собі сніданок, і коли Альона подзвонила й запропонувала знятися в кліпі, я був дуже щасливий. Щасливий ще до того, як почув саму пісню. Але після того, як Альона ще й скинула мені пісню, я прослухав її, і мене вона підкорила. Я зрозумів, що це не просто хіт, це буде розрив, бомба. Мені здалося, що це буде навіть набагато крутіший хіт, ніж «Цей мужчина тільки мій». Тому ні секунди не думаючи, я погодився», – пригадує Юрій Ткач.

  • Пір’я, що з’явилося в останню хвилину

Найбільш драматичні моменти народжуються на межі дедлайнів. Пір’я для сукні Альони шукали майже як детективи: довго, прискіпливо, серед зачинених на вихідні шоурумів. І саме тоді, коли здавалося, що ідеального варіанту не існує, його знайшли. Пір’я пришивали буквально напередодні зйомки, в останній момент.

  • Хореографія кліпу

Альона Омаргалієва давно вплітає хореографічні перформанси у свою творчість – від турів і великих концертів до камерних live-виступів, і кліп не став винятком. Танцювальна сцена з актором Олегом Завгороднім народилася з першого дубля – така органічна, ніби вона існувала ще до того, як камера увімкнулась.

Альона Омаргалієва

  • Фенсі-бра

Деякі деталі самі знаходять свій шлях у кадр. На примірці стиліст випадково дав Альоні бра, яка зовсім не входила до початкових образів. І все стало очевидно: це та сама річ, що підсилює характер і додає образу сміливості й енергії. Це був модний акцент, народжений не за планом, а за відчуттям.

  • Від спокуси фламенко до свіжого блакитного

Команда довго шукала колір, який стане емоцією кліпу. Спершу планували драматичний чорний, потім – червоний у стилі фламенко, сповнений пристрасті та вогню. Але згодом стало зрозуміло, що ця історія потребує іншого настрою. Так з’явився блакитний – чистий, легкий, новий. Відтінок, який ніби відкрив свіжий подих у всій візуальній концепції кліпу.

  • Спідниця-трансформер

Окрема пригода – спідниця, яка мала перетворитися в коротку просто під час танцю. Спершу для цього створили спеціальну хустку, але вона не спрацювала в русі. Фінальний штрих нанесли буквально перед зйомкою – і саме він дав той ефект, який ми бачимо в кадрі.

Альона Омаргалієва

Нагадаємо, Alena Omargalieva оголосила всеукраїнський конкурс для вокальних колективів, ансамблів, хорів та всіх охочих. До 31 грудня будь-хто може заспівати власну версію пісні «Не п’яна – закохана» і викласти її у соцмережі з хештегом #НеПянаЗакохана та #alenaomargalieva. Під Новий рік буде обрано двох переможців: одного – за найбільшу кількість переглядів, другого особисто обере співачка. І найголовніше: на переможців очікує унікальний шанс виступити разом із Alena Omargalieva на сцені Палацу спорту під час великого сольного концерту 7 листопада 2026 року.

Читайте також
Стало відомо, скільки грошей зібрав фільм «Вартові Різдва» за перший вікенд показів
Стало відомо, скільки грошей зібрав фільм «Вартові Різдва» за перший вікенд показів
Софія Ротару відреагувала на російський удар по Тернополю
Софія Ротару відреагувала на російський удар по Тернополю

Софія Ротару
Попередній матеріал
Софія Ротару відреагувала на російський удар по Тернополю
Новини партнерів