Популярна українська співачка Настя Каменських могла заробляти на співпраці з ювелірним брендом «Золотий Вік» близько одного мільйона доларів на рік. Таку суму назвало видання Forbes.
Про великі заробітки медіа розповіли співрозмовники з музичного й ювелірного ринку України. Виконавиця втратила значну частину доходу після того, як «Золотий Вік» розірвав із нею співпрацю. Сама компанія не розкриває суму контракту з артисткою.
«Це абсолютно реалістична цифра. Інфлюенсерка втратила дуже багато грошей», – розповіла співрозмовниця Forbes.

Зазначимо, що нещодавно Каменських їздила в тур американськими містами, де виконувала свої російськомовні хіти. Під час одного з концертів співачка заявила, що мова не має значення, найважливіше – це любов.
«Неважливо, якого кольору в тебе шкіра, неважливо, якою мовою ти говориш. Є одна мова, яку розуміє весь світ, – любов. Найголовніше почуття у світі. Правда, Маямі?» – заявила співачка.

Це викликало обурення в українців на тлі повномасштабної війни, розпочатої Росією. Користувачі мережі нагадали виконавиці, що ворог свідомо знищує все українське і вбиває людей, тож її висловлювання є недоречним. Після цього ювелірний бренд «Золотий Вік» повідомив про завершення співпраці з Каменських, підкреслюючи власні цінності та принципи.
«Опираючись на цінності та принципи компанії «Золотий Вік», ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року» – написали представники бренду.

Команда співачки подякувала ювелірному бренду за співпрацю та відзначила його лідерські позиції в Україні. У пресслужбі Каменських розповіли, що далі працюватимуть над новими проєктами.
«Золотий Вік» – сильна, відповідальна, професійна українська компанія, один із лідерів ринку. Рішення компанії співачка повністю підтримує і щиро вдячна за співпрацю з брендом, яка була для неї наповнена щирістю і змістом. Питання співпраці вирішено. Настав час іти до нових проєктів і звершень власним шляхом», - йшлося у заяві пресслужби артистки.
Фото: «Золотий Вік», retailplatforma.com, з інстаграм-сторінки Насті Каменських