Михайло Золотар: «Інстинкт підприємця постійно штовхає мене вперед»

Михайло Золотар
Талановита людина талановита у всьому.

Відомий київський ресторатор, власник групи Sky Group, що динамічно розвивається, знайомий своїм шанувальникам не тільки такими популярними культовими закладами, як Goose Pub, Franklin Club, Parasolka і Regenshirm, де він виявив себе як блискучий і успішний бізнесмен і новатор.

Протягом усієї своєї історії Sky Group мобільно реагує на кон'юнктуру ринку, постійно трансформується та розширює сферу своєї діяльності. Сьогодні візитною карткою його багатогранного бізнесу є ароматна та свіжообсмажена кава від Sky Coffee, послуги на ринку нерухомості, що надаються професійною командою ріелторів та юристів групи Sky Rent, та цікаві та різноманітні  пропозиції від SkyCard.

У складний період війни в Україні, коли багато вітчизняних бізнес-проектів скоротили свої оберти, у групи Sky Group виник несподівано новий напрямок, про історію створення якого розповість нашим читачам автор та ідейний натхненник проекту SkyHobbyUkraine Михайло Золотар.

Михайло Золотар

Михайле, групу компаній Sky Group можна сміливо назвати лабораторією бізнесу, яка успішно відкриває та освоює все нові та нові ніші. Який із напрямків вам зараз найбільш цікавий?

Дійсно, компанія Sky Group дуже різнобічна. Але інстинкт підприємця весь час штовхає мене вперед і каже: давай, швидше, чого ти чекаєш і витрачаєш час на дослідження та діалоги. Перед тим як запустити черговий проект, приходить ідея, я досконально вивчаю кон'юнктуру ринку, всі підводні камені цього напряму і лише потім формую бізнес-план.

Усі напрямки, якими я займаюся, дуже цікаві та перспективні. Але на сьогоднішній день найбільше мене захоплює новий Sky Hobby. Весь свій вільний час я зараз проводжу на цьому підприємстві. Звичайно, не так багато, як хотілося б.

Разом із компанією ви вдосконалюєтеся самі – вивчали тонкощі професії ресторатора, бариста, пивного сомельє. Це зворотний бок бізнесу чи перфекціоналізм – потреба досконально знати предмет, яким ви займаєтесь?

Я завжди намагаюся вчитися всьому, що пов'язано з моїм бізнесом, щоб чітко розуміти всі бізнес-процеси і представляти їх особливості.

Вважаю, що досконало вивчати предмет може бути і не варто, для цього ми наймаємо профільних фахівців, які мають знати свою справу до найдрібніших деталей. Ці співробітники повинні розбиратися в нюансах і технологічних особливостях свого напряму. А керівнику потрібно розуміти бізнес-процес, бачити кон'юнктуру ринку, володіти основним інструментарієм маркетингу, щоб контролювати своїх підлеглих і мати можливість вчасно виявити та виправити їхню помилку. Саме для цього потрібно вчитися та володіти базовими знаннями.

Михайло Золотар

Історія успіху Sky Group нерозривно пов'язана із різними етапами розвитку українського суспільства. І сьогодні, у період військових дій на території України, ви активно включилися у волонтерський рух та допомогу ЗСУ. Розкажіть про свою волонтерську діяльність.

Група компаній Sky Group відома на ринку вже 14 років. Це історія багатьох перемог та цікавих проектів. Компанія займалася організацією івентів та концертів, відкривала свої бари, клуби, ресторани та паби, організовувала виробничі процеси та багато іншого. Ми багато чого пережили, але намагаємося завжди йти тільки вперед, рости і розширюватися як фірма. Перед початком війни в Sky Group було 3 компанії (Sky Coffee, Sky Rent, SkyCard).

Війна стала великим ударом для України та бізнесу. У цей складний період наша мета номер один – зберегти людей, робочі місця, об'єкти та клієнтів. Крім того, щоб допомогти нашим захисникам, з березня ми почали займатися волонтерством: перераховували фінансову допомогу, давали наші вантажні машини, щоб розвозити продукти, передавали багато кави для підрозділів ЗСУ, ТРО та поліції.

Також весь цей час ми підтримуємо колег з бізнесу та громадянське населення. Допомагаємо всіма своїми ресурсами бізнесменам, наприклад робимо знижки в оренді, а також передаємо продукти, гроші, каву мирним громадянам та військовим.

Крім того, кожен із наших напрямків перебудував свою фінансову складову для того, щоб акумулювати та перераховувати кошти на підтримку ЗСУ, для допомоги внутрішньо переміщеним особам, людям, які потребують нашої допомоги. Так, на ці потреби група Sky Coffee передає 20% прибутку, Sky Hobby – 10% від обороту, Sky Rent – ​​10% прибутку, Sky Card 25% від прибутку.

Михайло Золотар

Нещодавно ще одне своє хобі ви віртуозно втілили в черговий бізнес – проект. Як виникла ідея створення колекції із фотополімеру фігурок військових із ЗСУ на чолі з головнокомандувачем Володимиром Зеленським?

Так, це хобі у мене з 5 років, і воно для мене цінне. А ідея створити виробництво сучасних солдатиків прийшла мені 14 березня о 2-й годині ночі. Я схопився з ліжка і до 7 ранку писав бізнес-план цього проекту. Ідей було море, але треба було їх жорстко структурувати та відокремити здорові та життєздатні проекти від тих, якими займатися не варто.

Я почав читати в інтернеті, як це робити. Вивчав усе, вважав, думав. І за три місяці продав перші фігурки. Першими, кого ми виготовили – це наші захисники на фронті, президент та ЗСУ.

фігурки військових із ЗСУ

Де можна подивитися та придбати фігурки?

Сьогодні, щоб оцінити попит, провести невелике маркетингове дослідження, ми продаємо нашу продукцію тільки в Інстаграм. Але вже зараз нашу продукцію готові продавати багато магазинів хобі, коміксів та сувенірів. До нас звертається багато інтернет магазинів та дистриб'юторів, причому не лише українських. А можливо незабаром, ми з'явимося у продажу в деяких державних установах, де саме – поки що секрет.

Ваші читачі можуть їх подивитися та замовити на сторінці @skyhobbyukraine

Інстаграм-сторінки:

Фото: пресслужба

Юлія Зорій
Попередній матеріал

Теплий спогад про літо: телеведучі поділилися зворушливими світлинами

alyona alyona
Наступний матеріал

alyona alyona зізналась, як схудла на 20 кг, а Jerry Heil розповіла про переїзд до США

Новини партнерів