З 1 червня і впродовж місяця під патронатом Sister’s Aroma спільно з фондом «Шанс на змiни» розпочинається дійсно особлива ініціатива — лімітована колекція подарункових наборів і AI-листівок, створених підопічними підлітками фонду. 10% від вартості кожного набору буде передано на підтримку юнаків та дівчат, якими опікується «Шанс на змiни». Кожен набір — це не просто аромат, а голос дитини, її історія, та мрія, яка неодмінно має стати реальністю.
У кожної мрії має бути шанс. Саме з цією вірою Sister’s Aroma об’єдналася з фондом «Шанс на змiни», щоб разом розширювати межі соціальної відповідальності заради підтримки підлітків, яким потрібна опора та можливість будувати власне майбутнє.
У складні часи молодим людям особливо важливо мати підтримку, віру в себе та простір для реалізації мрій. «Шанс на змiни» допомагає українським підліткам із вразливих груп розкрити свій потенціал через психологічну підтримку, профорієнтацію та наставництво.
Сестринство — основна цінність Sister’s Aroma. Сестринство не завжди по крові, але завжди по духу. Засновниці бренду, сестри Юлія та Дарина Бурковські, знають, як непросто йти до мрії самостійно. У Sister’s Aroma вірять: підтримка, щире бажання допомогти та дати шанс можуть змінити чиєсь життя.
«Наша спільна ініціатива для підлітків — про шанс мріяти, творити, бути почутими, розвивати здібності. Про те, щоб діти знали: вони не самі. Їхня мрія — важлива і не має жодних меж. Її почують та підтримають. Ми хочемо бути тією підтримкою. І закликаємо інші бізнеси долучатися до таких ініціатив — разом ми завжди можемо більше», — кажуть засновниці Sister’s Aroma.
«Нам важливо, що проблеми підлітків помічають такі бізнеси, як Sisterʼs Aroma. Це особливо цінно, коли бізнес бачить у підлітках той потенціал, який побачили ми. Ми вдячні за щирий інтерес до історій дітей і за спільну підтримку», — говорить керівник фонду Олександр Лантух.
У проєкті взяли участь 10 підлітків — кожен із них став співавтором унікального подарункового набору. Під час навчальної лекції від артдиректорки Banda Agency і креативної директорки бренду Sister’s Aroma Кристини Фощай та старшої продакт менеджерки бренду Поліни Нестеренко діти самостійно створювали бокси, добираючи улюблені продукти відповідно до власних асоціацій, спогадів і відчуттів. Також підлітки розробили AI-зображення, натхненні ароматами мрій, тепла, безпеки та надії. Кожне з них — це голос дитини, її внутрішній світ і прагнення бути почутою.
- «Я хочу, щоб той, хто отримає мій набір, відчув впевненість, — ділиться 16-річна Віка. — У ньому є вайб Луганську та області, і кожен, хто відкриє цей бокс, проживе з ним свою власну історію».
- 14-річна Тая описала свій вибір так: «Аромат, який я обрала, асоціюється у мене з дівчачою силою. Людина, яка отримає набір, відчує запах півонії, жасмину та мускусу. У ньому — символ жіночої сили, ніжності й впевненості». А на запитання, що б дівчинка зробила, якби могла змінити світ, Тая відповіла: «Я б припинила війни й зробила б світ яскравішим, енергійним та красивим».
10 дітей — 10 історій — 10 унікальних наборів, які будуть доступні на сайті Sister’s Aroma упродовж червня.
Sister’s Aroma не лише системно підтримує підлітків, а й надалі забезпечуватиме довготривалу взаємодію з ними — окрім фінансової допомоги, упродовж року бренд залучатиме молодь до внутрішніх процесів компанії: від фінансів та логістики до творчих рішень. Участь у практичних активностях допоможе дітям краще пізнати себе, розкрити свої таланти та повірити у власні сили.
Придбати набори та долучитися до ініціативи можна на сайті sistersaroma.com.