Вічна класика: три легендарні моделі кросівок, які не виходять з моди

три легендарні моделі кросівок, які не виходять з моди
Від спорту до скейту, музики та моди: всесвітньо відомий бренд adidas Originals вшановує три класичні моделі кросівок футбольної культури у стильному кампейні "1000 Back".

Класика назавжди залишається класикою. Таку ідею закладено у кампанію, покликану вшанувати культурну спадщину adidas Originals і віддати шану спільнотам, які носили культові моделі Gazelle, Samba та Handball Spezial впродовж багатьох років і роблять це сьогодні.

Samba, Gazelle та Handball Spezial – три знакові моделі кросівок футбольної культури. Вперше розроблені для різних видів спорту: від звичайних тренувань до футболу та гандболу, з моменту свого створення кожна з цих класичних моделей продовжила впливати на різні регіони, культуру та напрямки.

До кампанії увійшов відеоролик, який створили відомий режисер Вінсент Хейкок та професійний скейтбордист Карлайл Ейкенс. Унікальність відео полягає в тому, що воно зняте одним дублем та показує життя через історію тисячі унікальних людей. Головний герой ролика прямує вулицею, висвітлюючи при цьому людей, спільноти, ідентичності та субкультури, які зробили "Трилисник" своїм власним брендом.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals)

Тим часом серія фотографій віддає данину поваги безлічі людей та особистостей, які носять ці кросівки сьогодні – кожен з них стилізує їх по-своєму, пишучи нові глави для цих знакових силуетів. Історія кампанії, що охоплює Samba, Gazelle та Handball Spezial у різноманітних локаціях та контекстах, оживає завдяки єдиному взуттю, яке носять тисячами різних способів.

Окрім фільму та фотографій, adidas Originals святкує дух класичних кросівок та людей, які надають їм нового значення сьогодні, за допомогою спеціальної цифрової платформи, що демонструє контент, створений користувачами. Платформа об’єднала історії відомих співаків, акторів, продюсерів, футболістів, тренерів та багатьох інших. Серед зірок, що долучилися до кампанії: Девід Бекхем, Дженна Ортега та Зінедін Зідан.

Читайте також

Кого б KHAYAT закенселив просто зараз: інтерв’ю про музику, побачення і guilty pleasure

Кого б KHAYAT закенселив просто зараз: інтерв’ю про музику, побачення і guilty pleasure

Магія моди – секрети створення незвичайного образу, що хвилює душу

Магія моди – секрети створення незвичайного образу, що хвилює душу

парфуми
Попередній матеріал

Тенденції у світі краси: що варто спробувати у цьому сезоні

Даша Квіткова
Наступний матеріал

Даша Квіткова розсекретила сніданок для ідеальної фігури: «Потім довго не хочеться їсти»

Новини партнерів