Answear купує PRM та Sneakerstudio: що це означає для споживачів?

Answear купує PRM та Sneakerstudio: що це означає для споживачів?
Нещодавнє придбання Sneakerstudio та PRM компанією Answear.com схвилювало індустрію моди й викликало великий інтерес серед споживачів щодо наслідків цього стратегічного кроку.

Оскільки Answear.com є одним з найбільш швидкозростаючих сайтів електронної комерції у сфері моди й стилю життя, покупка цих відомих магазинів сигналізує про захоплюючі зміни у сфері вуличної моди преміумкласу. Які ж саме унікальні можливості й переваги для поціновувачів моди матиме це несподіване об'єднання брендів?

Розширення горизонтів: унікальний досвід шопінгу

Найперше, на що можуть розраховувати споживачі від цієї угоди, — це неперевершений досвід покупок. Інтеграція брендів вже сприяла появі нової платформи PRM.com, призначеної для обслуговування сучасних любителів вуличного одягу. Новий сайт обіцяє унікальну добірку преміальних кросівок і одягу, де будуть представлені як фаворити мейнстріму, так і жадані нішеві дизайнери. Покупці тепер матимуть доступ до більш різноманітного асортименту товарів, ніж це було у старому Sneakerstudio.

Крім продажу унікальних речей, у планах нового prm.com — стати майданчиком і для проведення різноманітних заходів, що сприятимуть розвитку культури й дизайну. Нова команда всіляко прагне створити культове місце шопінгу для шанувальників сучасного вуличного стилю.

Новий бренд-директор PRM Каміль Байолек переконаний, що ця сфера й досі малорозвинена, тому команда вже активно працює в цьому напрямку, і на споживачів скоро чекає чимало приємних сюрпризів у вигляді унікальних колаборацій і спеціальних колекцій. «Ми сподіваємося, що наш план нового PRM сподобається існуючим клієнтам PRM та Sneakerstudio і швидко стане культовим місцем шопінгу для шанувальників сучасного вуличного стилю», — висловлює свої надії пан Байолек.

Об'єднання сильних сторін: покращення клієнтського досвіду

Приєднання Sneakerstudio та PRM до платформи Answear.com об’єднує в собі чималий досвід, ресурси й чудову креативну команду, яка планує підвищити рівень обслуговування й запропонувати можливість любителям стріт-стайлу згуртуватися навколо вуличної культури задля її розвитку. Зосередженість об'єднаної команди на проведенні заходів, які резонують з міською культурою, музикою та дизайном, ще більше посилить залучення клієнтів та взаємодію з модною спільнотою.

Укладання цієї великої угоди також відчиняє двері для нових споживчих сегментів, зокрема для покоління зумерів. Це молоде покоління модних ентузіастів, які надають великого значення індивідуальності, екологічності та преміумпродукції, особливо вибагливо ставляться до вибору одягу й взуття. І нова концепція PRM.com, що підкреслює високу вуличну моду та унікальні колаборації, має всі шанси захопити серця зумерів і тих, хто шукає виняткових стильових рішень.

Обіцянка сюрпризів: ексклюзивні колаборації

Мета PRM.com — стати не просто магазином, а унікальним простором, що прославляє сучасний вуличний стиль — знайде відгук у споживачів, які шукають модний досвід, що виходить за рамки звичайних транзакцій. Модні події, культурні святкування та зосередженість на ширшій естетиці дизайну створять відчуття спільноти серед ентузіастів вуличного одягу, що сприятиме глибшому зв'язку з брендом та його пропозиціями. Засновник Sneakerstudio та PRM, Лукаш Лепчинський, обіцяє захоплюючі сюрпризи та ексклюзивні колаборації в майбутньому. Однак вже сьогодні споживачі можуть придбати стильний одяг та кросівки від adidas Performance, Asics, Birkenstock, Clarks, Diadora, Filling Pieces, Hydro Flask, Klean Kanteen, Makia, Novesta, Rains, Saucony, Wood Wood або замовити щось за посиланням https://prm.com/ua/m/puma. Адже PRM.com вже зараз є головним місцем для пошуку лімітованих випусків і рідкісних модних знахідок.

Читайте також

«У мене є психотерапевт і мільйон технік від стресу»: інтерв’ю з TAYANNA про музику та особисте

«У мене є психотерапевт і мільйон технік від стресу»: інтерв’ю з TAYANNA про музику та особисте

Ліндсі Логан після пологів знялась у рекламі люксових «кроксів» за $450

Ліндсі Логан після пологів знялась у рекламі люксових «кроксів» за $450

Ліндсі Логан
Попередній матеріал

Ліндсі Логан після пологів знялась у рекламі люксових «кроксів» за $450

INRO
Наступний матеріал

Порятунок ботсаду, де загинули 500 видів квітів: парфумери і художниця зробили колаборацію

Новини партнерів