Українці назвали найпопулярніший бренд засобів для манікюру

манікюр
Цьогорічний Міжнародний фестиваль-конкурс “Вибір року” відзначає 20-річчя своєї діяльності в Україні. Престижна бізнес-подія проходить у країні щорічно, починаючи з 2001 року.

За час свого існування проект сформував високі стандарти якості, до яких прагнуть лідери індустрії. Він створив чіткі вимоги для визначення кращих з кращих брендів, які не просто відповідають запиту часу та працюють на результат, а й дбають про споживачів.

Кількість номінацій щорічно зростає в геометричній прогресії, що свідчить про бізнес-ринок, що стрімко розвивається в Україні. Так, з 2020 року у переліку номінантів було представлено категорію “Гель-лаки та засоби для манікюру”, яка стала абсолютним нововведенням:

“Миттєво просигналізувати про найкращу якість продукту, долучивши до процесу реальних покупців, — конкурентна перевага. Статус номер 1 за версією Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» в Україні дозволяє наголосити на високому рівні якості та зробити це вичерпно. Адже найбільше впливають на результати фестивалю саме споживачі. Команда Kodi Professional другий рік поспіль отримує колосальну підтримку в рамках маркетингового дослідження і не знижує планку щодо якості та просування бренду» — коментує керуючий менеджер Міжнародного фестивалю-конкурсу “Вибір року” Олена Грабельникова.

Визначення лідера відбувалося шляхом масштабного маркетингового дослідження компанією IPSOS, а також включало оцінку експертної ради та високого журі, компетентну експертизу рекламних агентств та опитування оргкомітету. Таким чином, досягається найбільш комплексна, глибока та об'єктивна оцінка роботи кожного із брендів.

У 2021 році переможцем та фаворитом споживачів став міжнародний бренд Kodi professional. Варто відзначити, що це вже друга за рахунком перемога Kodi professional на Міжнародному фестивалі-конкурсі "Вибір року", в 2020 бренд отримав аналогічну нагороду в категорії "Гель-лаки і засоби для манікюру".

Про те, що означає перемога та визнання покупців, ми запитали старшого технолога Kodi professional Анну Адамовську:

“Надзвичайно приємно усвідомлювати, що нігтьові матеріали бренду Kodi professional залишаються в топі у користувачів вже другий рік поспіль, адже наша команда докладає для цього чимало зусиль. Ми пишаємося званням “Вибір року” і продовжуємо натхненно творити, створюючи нові продукти, які завоюють серця споживачів та змінять світ нейл-індустрії”.

Фото: прес-служба

Прическа для новогодней ночи
Попередній матеріал

Прическа для новогодней ночи: пошаговая инструкция, как сделать укладку French Roll или «ракушка»

Хейлі Бібер
Наступний матеріал

Секрети краси Хейлі Бібер: що допомагає їй залишатися стрункою?

Новини партнерів