Усі подробиці жіночої конференції Connecting Women: як це було

Connecting Women
4 листопада у Національному центрі Олександра Довженка відбулася найважливіша подія осені – жіноча конференція Connecting Women, у якій взяли участь кілька сотень дівчат.

Щоб розповісти дівчатам про те, як стань успішнішим у всіх сферах життя за допомогою інструментів Digital, цього дня на конференції Connecting Women від журналу «Єдина» зібралося понад 25 спікерів. Ведучою заходу виступила коуч, тренер, бізнес-спікер Алла Задніпровська.

Серед спікерів були успішні бізнес-вумен, блогери, фахівці у сфері digital, психологи, а також публічні особистості. Серед них – ndash; Інна Катющенко, Аніта Луценко, Ольга Фреймут, Ірина Муштіна, Олена Борисова, Наталія Самойленко та багато інших успішних дівчат.

Президент компанії «Едіпрес Україна» Інна Катющенко

Вони провели цікаві майстер-класи, ексклюзивні воркшопи, а також представили учасницям конференції корисні кейси, які надихнули їх не тільки на нові звершення, але й допомогли їм розібратися зі своїми планами та бажаннями. .

Кожна гостя могла вибрати лекцію, яка їй цікава, і вільно переходити з одного лекторія в інший.

Конференція Connecting Women відбулася за рекламної підтримки компанії TEVA.

Спікер конференції: лікар-дієтолог та ендокринолог із сімнадцятирічної практикою Наталія Самойленко

Спікер конференції: СЕО сім'ї ресторанів Діми Борисова Олена Борисова з чоловіком</em >

Спікер конференції: психолог, коуч, співзасновник та провідний тренер проекту Upgrade Алла Клименко

Спікер конференції: ведуча проекту «Ранок з Україною» на телеканалі Україна та актриса Лілія Ребрик

На конференції від компанії TEVA виступав медичний директор Алескандр Семенов з темою: «Розумна турбота: Teva піклується про тих, хто піклується про інших!» TEVA втілює «< /span>Розумну турботу» не тільки для пацієнтів, але і для тих, хто про них піклується – це вперше чергу жінки, берегині.

Виступ Олександра відбувався в інтерактивному digital-форматі. Олександр провів онлайн голосування серед гостей і поставив питання про здоров'я сім'ї і тому на кому найчастіше лежить відповідальність за турботу близьких, чи є час виконувати ці обов'язки всередині сім'ї жінкам і чи відчувають вони підтримку та допомогу.

Кожна гостя конференції мала можливість зробити знімок і тут же забрати його на фотозоні TEVA.

Тренер щастя Алла Клименко закликала дівчат бути такими ж щасливими, як вони виглядають у соціальних мережах.

Алла Клименко

Наведемо кілька тез з виступу Алли. 

  • Соціальні мережі – це добре чи погано! Вирішувати тобі! 
  • Дослідження показали, що самотність надає на людину такий же ефект як і 15 викурених сигарет; більше одного мільйона людей завжди почуваються самотніми (Harvard business review, 19 березня 2018 року).
  • Так що той факт, що ми висимо в телефоні, швидше за самотність, ніж про соцмережі. 

Що робити? 

  1. Перемістити іконки соцмереж з першої сторінки; 
  2. Перевіряй соцмережі за розкладом; 
  3. Відключи всі повідомлення; 
  4. Створи простір "без телефону".

Beauty-партнер конференції PUDRA cosmetics зустрічав усіх яскравою фотозоною, підкреслив природну красу гостей чудовим макіяжем і презентував їм ексклюзивні косметичні подарунки.

PUDRA

PUDRA

PUDRA cosmetics – це нова ти щодня.

PUDRA

PUDRA cosmetics  це яскраві фарби твоєї життя

Співзасновник SMM-агентства wishdo Даша Андрєєва поділилася секретами, як зробити свій бренд в Instagram класним.

Даша Андрєєва

Ось деякі з порад Даші.

Дій! 

  1. Зрозумій, хто ти є в Instagram; 
  2. Роби класний віжуал. Пиши, якщо є бажання;
  3. Пості регулярно; 
  4. Розповідай "історії". 
  5. Займайся самопросуванням: спілкуватися з незнайомими людьми, активності, конкурси. 

Не працює! 

  1. Грати не свою роль в Instagram. 
  2. Постисти неякісний або надто якісний віжуал. Вважати, що ніхто не читає у Instagram. 
  3. Зпамити або пропадати зі стрічки. 
  4. Бути своєю "тінью". 
  5. Чекати, що твій особистий бренд сам розкрутиться. 

На головній події осені, конференції Connecting Women, французький бренд рослинної косметики Yves Rocher подарував кожній гості ніжні бальзами для губ. 

Кожен спікер на конференції отримав у подарунок набір французької  рослинної косметики від Yves Rocher.

Виступ сексолога Оксани Єфремової був провокаційним. Йшлося про те, як наше життя в мережі впливає на наше інтимне життя. Аудиторія оцінила цю лекцію!

Оксана Єфремова

Аніта Луценко розповів, як справу свого життя перетворити на успішний онлайн-бізнес. 

Аніта Луценко

А Ольга Фреймут розкрила секрет, як створити ідеальний імідж у соціальних мережах.

Ольга Фреймут

Також кожен зі спікерів отримав у подарунок веллком-пак від партнерів Connecting Women – UNICE multibrand.

UNICE multibrand – косметична компанія, яка, ретельно відстежуючи тенденції, пропонує у своїх каталогах широкий асортимент понад 20 європейських брендів у сегментах beauty&wellness, а також необмежені бізнес-можливості для Консультантів.

Всі були в захваті від тематичних воркшопів. Засновник та CEO CF.Digital Ірина Муштіна поділилася головними правилами для бізнесу в Digital, а блогер Ганна Носок з фотографом Ганною Суворовою провели майстер-клас з мобільної фотографії.

Анна Носок та Ганна Суворова

Анна Суворова та Анна Шкарпетка

Під час кави-брейків кожна відвідувачка могла насолодитися ароматною та смачною кавою від інноваційного українського бренду кави Trevi.

Мета Trevi – розвивати кавову культуру в Україні.

А ось телеведуча і молода мама Лілія Ребрик разом із дитячим та сімейним психологом Лілією Дубинською провели неймовірно цікаву панельну дискусію на тему ролі гаджетів у житті наших дітей. Експерти поділилися своєю думкою щодо того, з якого віку дітям можна давати телефон або планшет, а також скільки часу вони можуть ними користуватися.

Є така думка психологів, що до трьох років взагалі не можна давати дітям гаджет. Мені здається це неможливо. Ми, батьки, не маємо права повністю дітей відлучити від телефону. Вони народилися в той час, коли життя без гаджетів неможливе. Але я за міру! За міру у всьому. І в телефоні також. Звичайно, телефон не повинен заміняти живого спілкування! Потрібно і в реальній житті фантазувати і вигадувати дітям ігри та обставини, які були б цікавіші за телефон. Давайте разом дивитися те, що вони там дивляться в планшеті, ставити на ПАУЗУ і обговорювати, розвіювати страхи про монстрів. Будувати спілкування на довірі і тим самим бути ще ближче до своєї дитини

– розповіла Лілія Ребрик.

З конференції дівчата йшли не лише з багажем нових знань, а й із подарунками від партнерів конференції. Ювелірний партнер заходу бренд ZARINA ощасливив одну з відвідувачок ювелірним подарунком. кільцем з гарячою емаллю.  

Ювелірний Дім ZARINA є законодавцем української ювелірної моди, сміливо експериментує з дизайном, новими технологіями та матеріалами. 

Бренд ZARINA пропонує своїм клієнтам унікальні ювелірні прикраси, виконані зі срібла та золота в поєднанні з діамантами, сапфірами, рубінами, смарагдами, топазами та іншими дорогоцінними каменями. Прикраси від ZARINA – це модна класика, яка доповнює образ жінки та додає її стилю неповторності та вишуканості. Дорогоцінність – це ти.

Засновниця Ювелірного Дому ZARINA Наталія Колодницька гармонійно поєднує статус бізнес-леді та роботу громадського діяча. Вона постійно вигадує та втілює ідеї та надихає інших. 

Під час конференції Наталія розповіла, як Діджитал допомагає дівчатам у бізнесі та соціальних проектах.

ISIDA clinic, яка піклується про дівчат у найвідповідальніші періоди у їхньому житті - на етапі підготовки до материнства, під час вагітності та в момент народження дитини, розіграла 2 сертифікати на обслуговування.< /p>

Чому вибирають ISIDA?

На здійснення вашої мрії про успішне зачаття, нормальну течію вагітності і народження здорового малюка працює весь величезний комплекс клініки. Заради вашого здоров'я та здоров'я вашого малюка тут поєднано багаторічний досвід, новітнє обладнання, власні лабораторії, сучасні індивідуальні пологові зали, комфортні умови перебування та ввічливе обслуговування.

ISIDA clinic поруч, коли Вам потрібна допомога та підтримка. А головне, ISIDA clinic здійснює мрію про народження дитини та дарує радість батьківства та материнства.

Британська титулована чайна компанія Newby надала 2 подарункові набори "Колекція зеленого чаю та тизанів", до якого увійшли найкращі сорти чаю з кращих плантацій світу!

Чай Newby подають у королівських палацах Англії та Швеції. Жодна інша чайна компанія не приділяє стільки уваги та відданості своїй справі, як Newby, і ось чому... 

    Збір чаю здійснюється тільки в період прайм-тайм (весна і літо), виключно з кращих плантацій світу. Кожна партія проходить лабораторну перевірку.
  • Компанія має власну фабрику з упаковки та зберігання чаю. 
  • Всі чаї Newby упаковуються в герметичну упаковку з алюмінієвої фольги, яка забезпечує максимальне збереження свіжості та аромату чайного листа.
  • Всі чаї Newby містять тільки натуральні інгредієнти. Основне завдання та головна мета компанії – це те, щоб чаї Newby потрапили до Вас якісними, свіжими та запашними, від плантацій до чашки.

Бренд Hawaii_Kos виступив інноваційним партнером Connecting Women. Колекція Hawaii_Kos забезпечує не просто високоякісний салонний догляд, а справжнє перетворення волосся та шкіри будь-якого типу.

Всі кошти містять Monoi de Tahiti Oil – яке надає волоссю та шкірі розкішний догляд, перетворюючи сухе та пошкоджене волосся на блискучі, здорові та красиві локони, шкіра стає зволоженою та свіжою.

Водним партнером заходу стала ТМ Jodo

Також на конференції був представлений литовський бренд сертифікованої органічної косметики Melica Орganic (Меліса Органік).

Бренд має широкий асортимент продуктів, серед якого догляд за волоссям, догляд за обличчям, догляд за тілом, інтимна гігієна, зубні пасти.

Музичний сюрприз для гостей конференції приготували барабанщики з групи RhythmMen. Дівчата були у захваті від феєричного шоу цих хлопців!

Наприкінці вечора на всіх гостей чекав ще один сюрприз від TUI Україна. Європейський туристичний оператор розіграв подарунковий сертифікат на проживання для двох у 5-зірковому готелі Єгипту. 

Туроператор TUI пропонує пляжний, екскурсійний і гірськолижний відпочинок на масових туристичних напрямках, включаючи Туреччину, Єгипет, ОАЕ, Кіпр, Іспанію, Австрію, Грецію, Фінляндію та інші країни. ;

TUI Ukraine фокусується на наданні клієнтам унікальних диференційованих продуктів. У тому числі – ексклюзивні готелі та концепції відпочинку, які раніше були доступні лише європейським туристам. 

Переможниця розіграшу просто світиться від щастя! На неї чекає незабутній відпочинок в одному з найкращих готелів, на березі червоного моря зі своєю другою половинкою чи другом.

Час, проведений на конференції, був дуже продуктивним для всіх, хто вирішив присвятити цей день спілкуванню та саморозвитку. Інформації було багато. 

Також під час конференції Інна Катющенко, президент компанії «Едіпрес Україна», вручила Ользі Ангеловській, засновнику та генеральному директору благодійного проекту #FULF, кільце, яке було виготовлено за ексклюзивним дизайном ювелір вдома  Art Vivace спеціально для зйомок кліпу співака Melovin.

Ольга придбала прикрасу, щоб підтримати програму БФ «Єдина».

Коли мова заходить про благодійну допомогу, то після таких слів обов'язково повинні наслідувати дії. Обов'язково! Інакше, який сенс наших високих фраз: «Коли я стану мільйонером, то відкрию притулок, дам гроші на операцію, допоможу дітям». Хочеться відразу відповісти: «Ви зараз допоможіть, нехай навіть цей внесок буде невеликим». Я дізналася про БФ «Єдина» нещодавно, але мене відразу залучила їхня мета допомогти підліткам, які виховуються у дитячих будинках та школах-інтернатах. Організатори навчають хлопців з того, щоб почуватися впевнено у дорослому житті. Скажу, що це круто! Тому що діти, не живучи в сім'ї, не набувають того досвіду, який дають батьки. Тому підлітки дуже часто не впевнені в тому, що вони гідні всього найкращого. Адже життя може дати дуже багато, якщо бути готовим до цього!

– розповіла Ольга.

Найяскравіший спогад про конференцію – гарячі очі, посмішки та захоплення учасниць. Пам'ятай, ми щасливі на стільки, скільки дозволяємо собі бути щасливими! До зустрічі наступного року!

Ведуча Connecting Women - коуч , тренер, бізнес-спікер Алла Задніпровська

Ведуча Connecting Women - коуч, тренер, бізнес-спікер Алла Задніпровська

Автор проекту Fearless (&laquo;Безстрашні&raquo;) Лера Польська

Автор проекту Fearless («Безстрашні») Лера Польська

Засновник та CEO CF.Digital, засновник комітету DDC, член ВРК, речник Best Marketing Practice Ірина Муштіна

Суперфіналіст кращого кулінарного шоу України &laquo;Майстер-шеф 6&raquo;, блогер, засновник кондитерської Rafinad Катерина Пєскова

Суперфіналіст найкращого кулінарного шоу України «Майстер-шеф 6», блогер, засновник кондитерської Rafinad Катерина Пєскова

Наталія Власюк

Наталія Власюк («Едіпрес Україна»)

Анна Швець та Тетяна Стамбовська

Анна Швець та Тетяна Стамбовська («Едіпрес Україна»)

Наталія Власюк (&laquo;Едіпрес Україна&raquo;) Ганна Швець та Тетяна Стамбовська (&laquo;Едіпрес Україна&raquo;) Марія Сартанія, Андрій Туренко та Аліна Шубська (редакція сайту edinstvennaya.ua)

Марія Сартанія, Андрій Туренко та Аліна Шубська (редакція сайту edinstvennaya.ua)

Connecting Women
Попередній матеріал

Усі подробиці жіночої конференції Connecting Women: як це було

Viva! Переможці-2
Наступний матеріал

Viva! Переможці-2 разом із Соломією Вітвицькою надихають Південно-Африканську республіку.

Новини партнерів