Lviv Fashion Week-2019: український бренд Chereshivska представив нову колекцію осінь/зима 2019

Chereshivska
На створення колекції дизайнера надихнула музика.

Цьогоріч Львівський тиждень моди проходив з 20 по 24 березня на Арені "Львів". Свої колекції представили дизайнери з-за кордону, серед яких італійські бренди Balossa, Emilio Bonadio та польські дизайнери Klaudia Markievicz і Anna Kuzmitowicz. Але домінували на Lviv Fashion Week українські дизайнери.

Одним із найяскравіших шоу став показ українського дизайнера Анастасії Розової. Весь одяг бренду Chereshivska виготовляється на власному виробництві, а кожна річ від початку до кінця пошита одним майстром, що гарантує її бездоганну якість. У колекціях використовуються авторські принти дизайнера.

Читайте также

Lviv Fashion Week-2019: український бренд Olena Oliynyk представив нову колекцію

Lviv Fashion Week-2019: український бренд Olena Oliynyk представив нову колекцію

Український бренд Marta Wachholz на Lviv Fashion Week-2019

Український бренд Marta Wachholz на Lviv Fashion Week-2019

Chereshivska

Як розповіла Анастасія, на створення принта її надихнула музика. Як і улюблена пісня, включена на повтор, в принті використаний ефект безкінечності.

У кожній мелодії є ключові моменти, які то з'являються, то щезають, надаючи їй руху. Саме тому в принті показаний перехід від нотних ліній до звукової хвилі, що перетворюється в об’ємні об’єкти, в яких читаються образи – кульмінація мелодії.

Chereshivska

Образи – це асоціації, які викликає пісня. Почувши музику, можна згадати, що відбувалося в певний період життя, хто був поряд, зовсім особисті моменти, емоції, почуття.

Chereshivska

Chereshivska

Chereshivska

Chereshivska

Chereshivska

Chereshivska

Chereshivska

Chereshivska

Chereshivska

Фото: Lviv Fashion Week

Coral Travel
Предыдущий материал

Коста-Дорада – идеальное место для отпуска в Испании всей семьей

Анатолий Анатолич
Следующий материал

Звезды с детьми пришли на премьеру диснеевского "Дамбо"

Новости партнеров