Засновниця німецького бренду ikoo розповіла про боротьбу з раком молочної залози

Кетрін Холівел
Кетрін Холівел прилетіла до Києва, щоб виступити на благодійному заході Breast Cancer Awareness «Здорова та щаслива», мета якого — нагадати жінкам про важливість регулярного самообстеження та відвідування мамолога. Прості речі рятують життя.

Жовтень — всесвітній місяць боротьби з раком молочної залози. Серед онкологічних захворювань жінок рак грудей займає 1-е місце, причому захворюваність постійно поширюється. За статистикою, захворюваність населення на злоякісні новоутворення молочної залози за останні 15 років зросла більш ніж удвічі. В Україні і в усьому світі ця хвороба посідає перше місце у жінок серед онкозахворювань. Кожен день 41 жінка дізнається про те, що хвора на рак молочної залози.

В Україні пізно виявляють рак молочної залози. У той же час на сьогоднішній день ця хвороба абсолютно виліковна, якщо її виявляють на ранніх стадіях.

  • 48% випадків раку молочної залози виявляють на профілактичному огляді.

Своєчасна діагностика грудей рятує життя. Якщо діагноз ставлять на 1-й стадії, одужує 98% жінок. Виявити захворювання на більш ранній стадії дозволяють регулярні відвідування мамолога та самодіагностика.

26 жовтня компанія «Адамантика» та бренд ikoo провели освітній бранч Breast Cancer Awareness «Здорова та щаслива». Головна мета заходу — розповісти про проблему раку молочної залози в Україні та змотивувати українок не забувати про важливість самообстеження та регулярного відвідування мамолога.

Спікеркою заходу стала Кетрін Холівел — засновниця бренду ikoo. Два роки тому вона перенесла рак молочної залози та здолала його. «Завдяки моєму особистому досвіду з хворобою і величезній підтримці, яку я отримала, я зосередила свою увагу саме на цій проблемі, щоб підтримати всіх жінок, які стикнулися з раком молочної залози, і запобігти поширенню серед здорових дівчат, — розповіла Кетрін. — Тому ikoo разом зі мною як засновником бренду ініціює місячну кампанію Breast Cancer Awareness «Здорова і щаслива», спрямовану на інформованість проблеми раку молочної залози у всьому світі в поєднанні з благодійним бранчем в Україні, а також збором фінансових коштів, щоб допомогти жінкам України в такій ситуації».

Кетрін Холівел

ikoo — німецький бренд продуктів та аксесуарів по догляду за волоссям. Всі продукті мають європейські сертифікати, які захищають права тварин Peta та Cruelty free. Головний меседж бренду: «Тобі не потрібно відповідати стандартам краси, щоб мати гарне волосся. Ти чарівна. Ти неперевершена. Ти — це ти. З ikoo».

Під час виступу Холівел розповіла про свій догляд за волоссям після хіміотерапії за допомогою продуктів ikoo. В період лікування Кетрін втратила волосся і замислилась про догляд за шкірою голови. Так народилися бестселлери бренду ikoo — скраб-пінка с морською сіллю та  скраб-пінка з коричневим цукром. Це дуже ніжний та делікатний продукт, який підходить для чутливої шкіри та відлущує роговий шар, що посилює ріст волосся.

Жінка зізналась, що після курсу лікування та дбайливого домашнього догляду її волосся повністю відновилося і стало навіть розкішнішим, ніж було до хвороби.

До речі, нещодавно команда ikoo винайшла денну та нічну сироватку для шкіри голови Scalp Serum. Перша (денна) — для зволоження шкіри голови, друга (нічна) — для посилення росту волосся, адже вночі відбувається посилена регенерація всіх тканин. Зовсім скоро сироватки ikoo будуть доступні українським жінкам.

Нагадаємо, першим продуктом ikoo 9 років тому був браш-детанглер, розроблений за принципами традиційної китайської медицини. За допомогою спеціально розташованих щетинок він робить оздоровлюючий масаж шкіри голови та стимулює енергетичні мерідіани, що розташовані на шкірі голови. Це робить розчісування волосся приємним оздоровлюючим ритуалом.

Кетрін обожнює займатися продуктами для волосся — допомагати жінкам та дівчатам правильно доглядати за своїм волоссям та шкірою голови. Щоб не трапилося, вважає вона, потрібно дбати про себе і свою зовнішність. Кожна жінка будь-якого достатку, в будь-якому віці може відчувати себе гарною, якщо у неї доглянуте волосся.

Кетрін Холівел, Катерина Ніколенко

На події також виступили лікар-онкомамолог Олена Датієнко, яка розповіла про важливість своєчасного обстеження, психолог Олександра Чекмарьова і Катерина Ніколенко — українська дівчина, яка переборола рак молочної залози. Катя наголосила на тому, що регулярне УЗД молочних залоз та візити до мамолога — це, здавалося б, дуже прості речі, які дійно здатні взятувати життя.

А щоб підтримати малозабезпечених жінок, яким поставили невтішний діагноз, ви маєте нагоду придбати благодійний Charity box з косметичними засобами, кошти з продажу якого підуть на боротьбу з раком молочної залози у благодійний фонд «Квітна».

 

Наталья Самойленко
Предыдущий материал

Наталья Самойленко презентовала в Трускавце программу осмысленного похудения

Ольга Навроцкая
Следующий материал

«Это была мистика»: Ольга Навроцкая рассказала, чему ее научила Наталья Могилевская

Новости партнеров